سیر سیاه را از کجا بخریم/09109483228

آمار مطالب

کل مطالب : 15
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 16
باردید دیروز : 10
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 36
بازدید سال : 72
بازدید کلی : 10191

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مطالب جالب و آدرس sabori123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : مجتبی
تاریخ : شنبه 25 دی 1400
نظرات

خاصیت ضد سرطانی این فراورده شگفت انگیز
طی آزمایشات گسترده و متعددی که بر این نوع سیر شده، دانشمندان و متخصصان تغذیه به این حقیقت پی برده اند که این ترکیب ماده غذایی شگفت انگیز می تواند از بسیاری از بیماری های حاد و مزمن چیره شود و از بروز این بیماری ها نیز جلوگیری کند. افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند از سیر سیاه به عنوان کمک کننده برای بهبود سیستم ایمنی شان استفاده می کنند و به توصیه پزشک این محصول غذایی را به عنوان چاشنی و طعم دهنده در وعده های غذایی روزانه شان به کار می برند. این ماده غذایی بیشتر و به طور گسترده تر در کشور های آسیایی دیده شده و کشور هایی مانند ژاپن و کره جنوبی از این چاشنی به عنوان چاشنی مورد علاقه شان استفاده می کنند.

جلوگیری از بیماری های قلبی و کنترل فشار خون از جمله موارد درمانی دیگر این نوع سیر است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. سیر به تنهایی خواص بسیاری دارد و حتی پزشکان توصیه می کنند روزانه و در شروع هر روز این سیر مصرف شود و اگر این تبدیل به یک عادت شود، می تواند گام بزرگی در وضعیت سلامتی ما به حساب آید. این سیر در پیشگیری از بروز چاقی نیز بسیار تاثیر گذار بوده است.

 

 

سیر سیاه را از کجا بخریم

بیماران کلیوی می توانند این ماده ارزشمند را که حاوی سولفور لینولئیک اسید است مصرف کنند و برای سیستم گوارش بسیار مفید است و به هضم قوی سیستم گوارش کمک می کند. همچنین از حملات قلبی جلوگیری می کند و به رقیق شدن خون کمک می کند و در از بین رفتن لخته خونی نیز تاثیر گذار است. این نوع سیر به دلیل داشتن مقدار زیادی از پتاسیم، ادرار اور است و برای افرادی که ورم دارند مفید است. سیر برای افرادی که از خشکی و قرمزی پوست رنج می برند نیز تاثیر دارد و به کلاژن سازی پوست کمک زیادی می کند. درد مفاصل از جمله بیماری هایی است که می توان با مصرف سیر از آن جلوگیری نمود و به رفع آن کمک کرد. این نوع سیر در رفع یبوست کمک کننده است و به کم شدن مقدار کلسترول بدن نیز کمک می کند.

 

جلوگیری از پیری زود رس
متخصصین تغذیه بر این نظر اند که این نوع سیر توانسته در مواردی که مورد ازمایش قرار گرفته اند، نشان از جلوگیری از پیری زود رس داشته باشد. به همین خاطر این نوع سیر خواص بسیار بالای خود را در این مورد نیز نشان داده است. سیر سیاه در درمان آسم و بیماری های تنفسی نیز بسیار خوب عمل کرده و در کاهش استرس و درمان سرماخوردگی و آلرژی های فصلی بسیار تاثیر گذار بوده است.

 

 

فروشگاه پرشین خرید



تعداد بازدید از این مطلب: 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود